vilse i malmö

Alla inlägg under juli 2011

Av vilseimalmo - 31 juli 2011 20:37

         

Av vilseimalmo - 31 juli 2011 10:45

  Jag startade dagen med en smoothie som blev jätte god och tänte tipsa er om den. Jag tog vattenmelon och hallon, inget mer behövdes :) inget socker eller sötningsmedel utan den blev perfekt med enbart dessa två ingredienser. Jag dekorerade även med lite mynta från balkongen.

Av vilseimalmo - 28 juli 2011 20:43

  Just nu jobbar jag på att bli klar med min halsduk som jag började med för 2 år sedan. Inspirationen fick jag av Carrie i Sex and the city när hon står i en svart skinnjacka och en röd halsduk. Men något gick lite fel när jag la upp maskorna så halsduken blir gigantisk och därför kommer jag ändra designen.

 

Jag vet att jag tjatar om mina tomater men jag tycker det är så kul att jag har lyckats odla fram så många. Mina gula börja också ploppa upp.

   

Av vilseimalmo - 24 juli 2011 12:50

I helgen har jag hittat på en massa kul.

Fredagen började med Pernilla Andersson på pildammsteatern, helt underbar är hon.

 


Lördagen startade jag och mamma med att gå på möllan

         

Därefter åt vi en jätte god frukost på ett cafe i närheten

 

Fick plockat ängsblommor

  

Mina tomater börjar bli röda

 

Hittat en gammal tröja som jag har sytt fast en ödla på med små pärlor

 

Kokat äppelmos och bakad blåbärspaj

   

Idag ska jag fortsätta baka med alla frukter jag fick köpt igår.


Av vilseimalmo - 21 juli 2011 22:00

Min lilla krokodil ska nu få flytta hem till Oliver som ska ta hand om honom väl :)

Av vilseimalmo - 21 juli 2011 21:13

Idag gick jag igenom mina pysselsaker och hittade den här lilla stackaren. Han vill gärna hitta ett hem så därför ger jag bort den till den första som vill ha den. Först till kvarn :)

     

Av vilseimalmo - 20 juli 2011 09:41

När man har mycket dötid men ändå inte kan göra det man vill så vill man göra allt.

Jag har kommit på en del nya projekt som jag vill göra till några som snart fyller år och även julklapp. Ja julklapp för ska jag tillverka det måste jag börja i tid. Men! Innan jag kan började med allt detta måste jag göra mig redo för allt som jag har framför mig, examens alla prov. Jag har hittat alla modeller utom en herrmodell, den är väldigt svår. Det jag måste göra nu är att planera hur jag ska göra med alla och öva, öva och öva. Detta ska jag klara!

Av vilseimalmo - 19 juli 2011 21:06

Ikväll slingade jag min tjejkompis och jag blev så jäkla nöjd!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards