vilse i malmö

Alla inlägg under augusti 2011

Av vilseimalmo - 31 augusti 2011 06:36

Idag ska jag snart iväg på min sista lektion och få reda på hur mitt skriftliga gick sen är det bara festen kvar imorgon. Ska bli så skönt att börja jobba igen. Dagen avslutas med en konsert av First Aid Kit i Lund. Hoppas bara vädret håller i sig

Av vilseimalmo - 29 augusti 2011 19:29

Jag har klarat alla mina prov på examen eller jag vet inte hur mitt skriftliga har gått men det är inte ig iaf. Jag fick fina blommor och pengar av mamma och pappa som grattis och av min sambo fick jag äran att betala min pizza själv.

   

Av vilseimalmo - 27 augusti 2011 12:59

Idag kom min permanentmodell förbi och sa grattis och tackade för sitt fina hår.

     

Av vilseimalmo - 25 augusti 2011 19:18

Idag har jag gjort del 2 på examensproven. Det var permanent, slingor, kreativ färg och gråhårsfärgning. JAG KLARADE ALLA!!! Nu ska jag bara lägga min i soffan och inte göra något!  

Min tröja fick en ny design tack vare blekning

Av vilseimalmo - 24 augusti 2011 19:40

Nu har jag gjort det första provet på examen och det gick bra. Jag blir godkänd iaf :) Idag har jag även fått min kobratelefon som jag har velat ha hur många år som helst. Jätte fin grön färg! Nu ska jag bara bestämma var jag ska placera den.

       

Av vilseimalmo - 23 augusti 2011 21:20

Imorgon är det dax för examensdag 1 utav 3. Lite nervös börjar man bli men det kommer nog gå bra :)

Av vilseimalmo - 21 augusti 2011 15:30

  Idag fyller min sambo 26 år och jag överraskade honom med en tårta. Problemet med honom är att han kan inte äta bär som vi normala människor så han fick en fyllning med choklad och bilar som dekoration.

Av vilseimalmo - 16 augusti 2011 23:02

  Jag tycker väldigt mycket om elefanter och fastnar ofta för tyger som har elefanttryck. Ovan har jag köpt en mjukiselefant på en fairtrade marknad, fått en söt sparbössa, sytt en krokodil med elefanttyg och gjort ett lapptäcke med olika elefanttyger.

Mitt nya projekt var att sy små elefanter i filt som jag dekorerade med stenar och glitter.  

Ovido - Quiz & Flashcards