vilse i malmö

Alla inlägg under april 2012

Av vilseimalmo - 24 april 2012 07:41

 

 
Av vilseimalmo - 23 april 2012 08:05


Mina kära vänner har fått för sig att vi ska springa Blodomloppet i år. Det är på 5 km och jag har inte sprungit ordentligt sen jag gick på gymnasiet, det är 8 år sen. Målet för mig är att bara ta sig runt och till hösten ska jag försöka förbättre resultatet genom att vi tar ett nytt lopp. Målet är Tjejmilen i New York någon gång längre fram (ta det med en nypa salt).

Av vilseimalmo - 20 april 2012 07:53

  

Jag sitter med världens utväxt och kan inte bestämma mig vad jag ska göra med håret. Ska jag göra en ombrefärgning? Eller göra mig blondare? Klippa lugg igen? En sak som är säkert är att jag ska ha tillbaka mitt långa hår.

Av vilseimalmo - 18 april 2012 15:00

När jag var i London förra året fyndade jag hårdonuts på Primark. Det är inte förrän nu jag kan börja använda dem som jag vill eftersom mitt hår har varit för kort. Det är fortfarande en aning kort men med hårnålar, hårspray och tupering sitter det som berget.

Av vilseimalmo - 18 april 2012 12:00

  Nu när jag har projekt rensa tyger hittade jag detta tyg som jag tycker blir perfekt i köket till mitt pastellkök. Planen är att sy om den till en duk. Tyget har jag fått av min mamma och jag gissar på att det har varit en gardin en gång i tiden.

Av vilseimalmo - 17 april 2012 21:06

I år tänkte jag gå på Malmö garden show som är 1-3 juni. Det kommer att visas utställningsträdgårdar, marknad,växt-och matmarknad, intressanta intervjuer, musik och mycket mer. Det är nu inbokat i min kalender.

   

 Bilder från http://www.malmotown.com

Av vilseimalmo - 17 april 2012 13:00

  Mitt nya projekt är att använda upp lite tyger. Därför blir det ett lapptäcke med två olika sidor. Bilden ovan visar sidan som kommer ha små rutor 10x10. Andra sidan har större rutor med motiv av ugglor. Ibland tar jag nog på mig för stora projekt än vad mitt tålamod klarar.

Av vilseimalmo - 17 april 2012 08:19

   

  Min katt älskar när man jobbar med tyg för då kan hon kasta sig på dem, ha slagsmål och gömma sig. En billig leksak till henne.

Skapa flashcards