vilse i malmö

Alla inlägg under mars 2012

Av vilseimalmo - 30 mars 2012 08:00

Påsken närmar sig med stora steg och jag har inte tänk på att den är på ingång eftersom man har varit bortrest. Mitt bidrag till årets påskpynt kommer bli fåglar på tråd. Projektet är i full gång och jag tänkte låta er tjuvtitta på projektet.

 


Av vilseimalmo - 30 mars 2012 07:53

Eftersom mina katter är som alla andra katter så älskar de att gräva i mina krukor och nu när jag har börjat så måste jag kattsäkra allt. En liten present till de är kattgräs som jag odlar på balkongen men för att de inte ska gräva har jag satt ihop denna lösning. Som min sambo säger på bred skånska, lite hönsanät och en glasburk blev perfekt att odla till katterna

      

Av vilseimalmo - 28 mars 2012 07:22

Nu har jag börjat så sommarens kryddor. Jag får se hur bra jag kommer klara det eftersom många av våra växter har dött i år. I mitt äggpaket finns mynta, basilika, krasse, persilja, gräslök, lavendel och ett litet test med bananfrön.

     

Av vilseimalmo - 26 mars 2012 20:49

                       


Av vilseimalmo - 6 mars 2012 07:43

Pga lite saker som händer de närmast veckorna kommer jag ta en lite paus i mitt bloggande. Återkommer om 3 veckor med massa nya saker :)

Av vilseimalmo - 1 mars 2012 22:15

Jag vill göra om mitt hem och i köket vill jag ha pastellfärger. Därför har jag börjat projekt pastellkök. Jag ska göra om saker jag redan har till pastelltillbehör jag ska ha i köket. Det började med min radio. Jag har gjort det med decoupage. Nedan kommer före och efter bild.

   

Ovido - Quiz & Flashcards