vilse i malmö

Alla inlägg under april 2011

Av vilseimalmo - 27 april 2011 21:49

Idag säger huvudet bara stopp. Har ingen inspiration alls... Skulle sätta mig och göra lite smycken men ser bara ut som någon har släppt en pärlbomb i soffan. Därför sökte jag lite bilder men hittade allt annat än idéer till pärlorna. Hittade en jätte snygg färgning som jag vill göra, långhårsuppsättningar och inredning till mitt blivande hus (nej jag har inte köpt hus men man får drömma).

    Bilderna kommer från aftonbladet.

Vill ha!!!

Av vilseimalmo - 24 april 2011 21:42

Idag har jag njutit i solen och gjort klart ett armband som jag började på för ett tag sedan. Det tog sin lilla tid eftersom man knöt dit varje pärla men nöjd blev jag. Funderar på att göra matchande smycken eller armband i andra färger.

 

Av vilseimalmo - 22 april 2011 10:22

  

Idag har Allan namnsdag. Allan är något av det bästa jag har. Han tar mig dit jag vill och har stått ut med mig i många år. Här bär han alla mina hönor :)

Av vilseimalmo - 22 april 2011 10:15

Nu är det påskledigt i några dagar så man kan vara ute och njuta av solen och även ta hand om min lilla katt som är opererad.

 

Den andra katten har skaffat sig en pojkvän så henne ser vi inte så mycket av.

  

Av vilseimalmo - 18 april 2011 19:02

Just nu är det underbart väder som säkert ingen har missat :) Därför var man ute och njöt i helgen och passade på fotografera.

                         

     


Av vilseimalmo - 13 april 2011 20:40

Jag har hållit på att vårstäda hela hemmet och hittade mitt gamla album med skisser jag har gjort. Saknar när man hade tid att sitta ner och rita lite. Tyvärr kan jag inte lägga upp min absoluta favorit eftersom den jag ritade av inte går med på det :(

       

Av vilseimalmo - 13 april 2011 20:29

Idag har vi gjort färdigt vår sminkkurs. Det gick för fort, önskar den vara några dagar till. Jag har nu lärt mig att färga bryn och ögonfransar så det är bara att höra av er om ni vill ha hjälp med det :)

     

  Jag innan bryn och fransar var färgade och sminket på

     Med fest makeup :P

Ovido - Quiz & Flashcards