vilse i malmö

Alla inlägg under april 2011

Av vilseimalmo - 12 april 2011 17:49

Idag kom jag hem och hittade detta kort. Jag har sytt ett får till en släkting i Småland som var väldigt tacksam. Alltid kul att göra någon glad :)

 

Av vilseimalmo - 12 april 2011 08:13

Idag är det sminkkurs i skolan med MakeUp store. Ska bli spännande och se om jag lyckas göra någon vacker :)


                                  

Av vilseimalmo - 11 april 2011 14:43

Lite gosedjur jag har sytt

  Krokodil

  Hönor

  Katt

  Får

Av vilseimalmo - 11 april 2011 14:28

Helgen har varit underbar. Underbart väder och trevligt sällskap :)         

Av vilseimalmo - 5 april 2011 18:55

Idag är jag bara helt slut så kommer bara upp några bilder från helgens pill i håret

         

Av vilseimalmo - 3 april 2011 21:47

Jag fick igång mig lite iaf. Fick bytat däck och tvättat bilen. Min syster fick blekta slingor som blev väldigt bra. Bilder kommer komma upp så fort jag har lärt mig min nya kamera. Som tack fick jag en påse med sushi nam nam. Imorgon blir det sushi till lunch och sushibuffé på kvällen. Det är den godaste sushin i stan, Nama på Limhamn, och de har buffe varje måndag mellan 18-20. Testa säger jag bara!!

Av vilseimalmo - 3 april 2011 12:55

Idag ville jag allt! Det slutade med att jag nu ligger nerbäddad i soffan och inte gör ett skit. Jag har så mycket projekt som jag har startat men jag sitter fast. Får inte inspirationen att fortsätta.

När jag kom hem från Småland i fredags överraskade min sambo mig med en ny kamera :) Det var en hel del att lära sig så jag ska nog gå på fotokurs med Petra som har en liknande.

Snart är det slingdax på min syster som gäller. Ska ta tiden på hur lång tid det tar för mig att slinga.

Ovido - Quiz & Flashcards