vilse i malmö

Alla inlägg under februari 2011

Av vilseimalmo - 6 februari 2011 08:22

Igår startade melodifestivalen och jag undrar varje år varför jag tittar på det för det är lika tråkigt varje gång plus att rätt artister gick inte till finalen. Under tiden skapade jag frisyrer på tjejerna. En fick sitt hår fönat, en fick lockar av platttången och en fick en galen uppsättning med våfflat hår.

      

Hela helgen har jag varit på silverlerakurs och jag älskar det! Ska strax dit igen så kommer ladda upp bilder på resultatet.

Av vilseimalmo - 4 februari 2011 15:44

I söndags var jag på Stoff & Stil igen och man märker på mitt tygval att jag vill ha sommar. Jag ville sy nya kökshanddukar och valet av tyg blev blått med blommor och prickar. Som detalj valde jag spetsband som hänge. Jag råkade även hitta ett annat tyg som jag var tvungen att köpa och den kommer att bli en klänning i framtiden. Så underbart! Tyget är tunt så det kommer bli en skön klänning till en varm sommardag med en god drink i handen (glass om gamlingarna läser)

        

Ovido - Quiz & Flashcards