vilse i malmö

Alla inlägg under augusti 2011

Av vilseimalmo - 14 augusti 2011 13:09

  Igår var jag och min vän Petra på loppissunda i Malmö och jag gjorde väldigt bra fynd. Jag samlar på ramar till en tavelvägg och fick tag på 4 små för 5 kr st. Spargrisen var lite trasig men jag köpte den till min spargrissamling. Den mintgröna lådan ska få stå vid mitt skrivbord och den underbara vågen får en plats i köket. Vågen var mitt bästa köp och den kostade bara en tjuga! Kvälle´n avslutade vi med kräftor, aioli och vin. Mums!

Av vilseimalmo - 12 augusti 2011 19:48

Idag har jag bestämt mig för att ha en lugn fredag. För från och med nästa vecka är det full rulle. Då är det mindre än 2 veckor till examen, jag ska halvjobba lite i min salong och malmöfestivalen drar igång. Längtar till examen är över och hoppas att jag klarar allt på första försöket.

Av vilseimalmo - 8 augusti 2011 20:48

    Nu har jag äntligen fått mina bilder från projektet. Jätte nöjd! Så snygga de blev. Detta är något jag känner att jag hade velat jobba med.

Av vilseimalmo - 6 augusti 2011 08:13

Jag försökar få lite ordning på min pysselhörna och när jag gick igenom lite påsar hittade jag alla ljusstumpar som jag samlade ihop förra året. Jag bad nära och kära att inte slänga ljusen när de var klara med dem. Nu kunde jag smälta massa nya ljus som jag ska använda på middagen ikväll.

 

Av vilseimalmo - 2 augusti 2011 15:30

  Idag har jag gjort färdigt min mormors påskägg som hon har beställt av mig. Tidigt tycker kanske ni men lika bra att få det gjort :)

Av vilseimalmo - 1 augusti 2011 20:20

Idag skulle jag träna permanentrullning och och fick ett gott skratt när min katt blev väldigt rädd för mitt huvud. Skrattar bäst som skrattar sist för när jag höll på att tömma kylskåpet hade jag glömt att den stod bakom mig! Jag tror jag fick en lite hjärtinfarkt där.

 

Ovido - Quiz & Flashcards