vilse i malmö

Alla inlägg under oktober 2011

Av vilseimalmo - 18 oktober 2011 12:09

           

  Min syster var snäll och ställde upp som modell för mina halsband. Hon har ställt upp på så mycket sen jag började skolan. Borde nästan ta fram alla experiment på henne

Av vilseimalmo - 17 oktober 2011 15:24

  Idag har min syster stått modell för mig och mina smycken. Jag bara älskar hennes lockar. Man är lite ovan att se henne i sånt här hår eftersom hon är lite av en sportflicka. Snygg blev hon iaf!

Av vilseimalmo - 12 oktober 2011 11:10

Jag tänkte ge mig på trenden att skapa skålar av spetsdukar. Jag blandade florsocker med lite vatten sen var det bara att dränka dukarna i blandningen. Så nu väntar jag på att detta ska torka.

   


Av vilseimalmo - 10 oktober 2011 16:55

Om 5 månader åker jag och min familj till Thailand och då behöver jag en strandväska. Jag har sytt klart 2 st och har påbörjat en tredje och klippt ut en fjärde. Tanke är nog att vara lite snäll mot de andra damerna som ska med och ge dem varsin. Den lila med elefanterna är iaf till mig eftersom jag älskar elefantmotiv och lila.

 

Av vilseimalmo - 10 oktober 2011 10:34

Okej jag fastnade för decoupage. Det tråkiga var att jag inte hade andra motiv på mina servetter än dessa.

       

Av vilseimalmo - 9 oktober 2011 17:59

Idag skulle jag städa mitt skrivbord men det slutade med att jag startade ännu ett projekt. Jag har fått eller köpt ett startpaket för decoupage som jag testade mig på att göra. Jag vet faktiskt inte om jag tyckte det var roligt eller inte. Kanske när man vet mer om det. De äggformade lådorna har jag köpt på panduro.    

Av vilseimalmo - 9 oktober 2011 09:36

Jag har ett tag hållt på med ett tavelväggsprojekt. Först fick jag tjata i evigheter på att jag skulle få göra det eftersom sambon är känslig för hål i väggen och är rädd för att det ska bli rörigt. Jag däremot älskar organiserat stökigt och tycker tavelväggar är så snyggt. Nästa steg var att hitta fina ramar för jag vill inte att det ska vara likadana eller tråkiga ramar från ikea. Jag har hittat ramar på loppis, i London, Lagerhaus och vissa bilder kom med en ram. Därefter ska jag hitta vilka bilder jag vill ha och här befinner jag mig just nu. Vissa av bilderna måste jag förstora och det är därför det tar så lång tid, jag måste ju ta mig till ett ställe som förstorar.


   

Av vilseimalmo - 7 oktober 2011 13:00

Utan min familj och vänner hade jag inte klarat detta. Tack för ni är där.

Ovido - Quiz & Flashcards