vilse i malmö

Alla inlägg under februari 2012

Av vilseimalmo - 20 februari 2012 12:15

  Jag har fått denna bok som jag tycker är väldigt bra. Den beskriver hur man kan odla olika grönsaker både i en trädgård och på en balkong. Därför har jag börjat planera vad jag vill odla i år. Men jag har ett litet problem och det är två små hårbollar som tycker om att gräva i jorden. Därför funderar jag på om jag ska driva upp saker i ett miniväxthus eller i en fågelbur. Det får bli lite loppisar och se vad jag kan fynda

Av vilseimalmo - 19 februari 2012 11:51

Mitt liv består just nu bara av jobb och sova känns det som, därför är det väldigt skönt att vakna upp en söndag med lite egen tid. Jag har ett litet jobbpass i eftermiddag men annars ska jag bara få göra det jag vill. Morgonen började jag med att laga en god frukost med grahamsscones som sedan gick över till muffins. Jag hade massor av olika muffinsformar som jag vill använda så jag bakade jordgubbsmuffins med färskostfrosting. De ska jag njuta av ikväll när jag har avslutat min 7 dagar arbetsvecka.

     


Rahja är glad att ha mig hemma och tyckte inte om att jag ägnade mer tid åt kokboken än henne så det löste hon genom att sätta sig på den.

 

Av vilseimalmo - 16 februari 2012 07:38

Igår ville jag ha sol så jag kan använda mina solglasögon plus att jag är likblek så behöver verkligen lite färg. Snart snart snart! Har nedräkning för solen.

 
Av vilseimalmo - 15 februari 2012 12:00

 

  En dag när jag kom hem hade min älskade sambo en överrasking till mig. Han hade köpt ett stativ till min kamera. Det första jag gjorde var att fota lite stilleben hemma.

Av vilseimalmo - 14 februari 2012 19:13

   Eftersom jag vill leva lite sunt så blev invigningen av kakfatet med frukt och grönt. Nästa gång kanske det fylls med hembakade kakor.

Av vilseimalmo - 14 februari 2012 12:00

Jag hittade en kedja som jag inte hade någon användning för så jag dela på det och gjorde ett par örhängen. Pysslet tog bara 5 min och jag kunde ha nya örhängen på jobb.

 
Av vilseimalmo - 13 februari 2012 12:00

  Jag håller på med en kjol just nu och jag älskar den. Tyget är så fint och jag tyckte det blev väldigt bra att använda till en kjol. Det kommer från ikea och jag önskar att det fortfarande finns kvar i butik.

 

Problemmet är att jag inte kan få den på mig än. Gymmet här kommer jag!

Av vilseimalmo - 12 februari 2012 20:00

 

  I lördags ställde min syster och kompis Petra upp på en modelldag för vår salong och delade ut erbjudanden. Min syster blev färgad mörkare och med en lila slinga och Petra fick en stram uppsättning med touperad boll. Snygga tjejer!

Ovido - Quiz & Flashcards