vilse i malmö

Alla inlägg under april 2012

Av vilseimalmo - 3 april 2012 10:00

  Nu börjar det jag sår att ploppa upp. Först upp är krassen som ska bli gott att lägga på mackan. Inte långt efter kommer basilikan. Hoppas det andra också vill titta upp.

Av vilseimalmo - 2 april 2012 07:51

   

  Nu är jag klar med årets påskpynt. Tyvärr får jag inte rätt på ljuset i mina bilder så fotona är inte de bästa. De ska få hänga i köket och ge massa färg. Färg tycker jag är ett bra aätt att pigga upp mig själv. Det roliga under arbetets gång är att folk har inte kunnat se vad det är. Jag har fått förslag på maskar och enhörningar.

Av vilseimalmo - 2 april 2012 07:46

Som jag skrivit om innan så försökte jag kattsäkra min plantering av kattgräs. Men de lyckades ta sig igenom mitt galler.

   

Nöjd Rahja som får äta sitt gräs

Ovido - Quiz & Flashcards